underbart väder och ännu underbarare människor

god kväll mina sköna.
i går vaknade jag brevis fru vid 10. packade matsäck och åkte ner till stranden. blev inget bo01 för vi pallade ej. hade sjukt mysig dag med massa bad, skratt, sol, glass och musik =) älskar dig så dödligt mycket. du är underbar. (L) vid halv 4 skyndade vi oss hem till mig o bytte om. sen kom vicktor o hämtade oss så  åkte vi till Florims brors jobb för han skulle byta däck på vicktors bil. efter de lämnade vi av sho sen fortsatte jag o vicktor till stan, hämtade ut min mobil som va klar på lagning och efter de blev de Bk.
därefter va klockan halv 7 så då körde vi hem. jag hoppade in i duschen sen slängede jag mig i bilen o körde till jobb och hämtade veronica, florims syster. sen körde vi hem till mig och fixad oss. wiiie.
sen berättar jag om firmafesten i ett annat inlägg när jag kommer hem igen, med bilder osv. =)

i morse vaknade jag 11. tog på mig bikini sen körde jag o hämtade Fru och hennes två brödrer. därefter körde vi till Bo01 låg o stekte där en stund sen blev de pizza och därefter träffade vi julie, janne, thomas, benji och hela de gänget. så vi la oss med dom ist. över mysig dag med sjukt mkt sol och bad. älskar dessa människor asså.. helt underbara.
efter en stund kom jasse med och slog sig ner med oss en stund sen vid 6 gick min parkering ut så då bestämde vi oss fär att dra hem. så körde familjen Ewazzada hem och därefter körde jag jasse hem sen nu sitter jag hos mamma o pappa. pernilla a.k.a. big sis är här så tänkte att jag skulle käka här innan jag kör hem.

i morgon blir de jobb 9-15 och därefter blir de göteborg med my love. sen på lördag blir de tivoli med hela ligan ska bli över nice. men men ska dra nu. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0