trötter

hej, nu är jag hemma från jobb.
och eftersom jag blev väckt runt 6 i morse så har jag varit segare än segast. har känt mig som om jag har gått i en dvala hela dagen. men nu är jag hemma och det är skönt. för övrigt har  dagen varit helt okej.
min hals har åter igen fått mycket uppmärksamhet till sig idag, dock mest av chefen som tycker att det är skit kul och när jag åkte hem så slängde han med en komentar något med, åk hem och sov ut nu så du repar dig efter natten. hahaha han är dum i huvudet han. tänkte bjuda hit sis på mat ikv eftersom jag har inget för mig och mamma o pappa är borta över helgen så tänkte jag fråga sis om hon ville komma och äta och kolla lite film o så med mig. köpte tre nya filmer idag =) wiihoo. men eftersom hon inte svara så blir det nog en mys kväll med vero sen kasnke träffa evelina när hon slutat jobba. ska iaf sova tidigt ikv eftersom jag jobbar 07.45- 19.00 i morgon.
men men ska slänga mig i soffan nu en stund.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0