tisdag

kvällen igår va mysig och spännande, både med preison break och Csi och lite annat. deckade iaf inte förrän halv 3 och det va inte så jätte bra eftersom jag skulle upp klockan 7 för att fixa mig och sedan böja jobba 7.45 doooh. de va lite ångest men what to do. jobb flöt på och redan klockan 9 kom emma och hjälpte mig. :D wiiie.
sen fixade jag allt för chefen va gnällig men sen blev han riktigt impad av mitt jobb:D wiiie.
nu när klockan slog 1 tog jag mitt pick och pack och åkte hem.
efter jag käkat upp mina jordgubbar så ska jag sova en stund sen ikv ska jag nog träffa frugan en stund. för i morgon mina vänner är jag  ledig =) de gillar vi.
men men ha de


You spin my head right round, right round

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0