the day

hej hallå hej hej.
hemma från jobb
nu och fybfan va
jobbig dagen har
varit, eller inte
dagen i sigbmen 
chefen har bara varit pain
in the ass idag. fy fan.
iaf började jobb 10 och slutade
nu 20  i 8. största delen har
jag faktiskt jobbat med florim
och nu på slutet med david.
det som tog emot värst
va att det har varit fint väder
ute. men dock blev de lunch
ute i solen idag så det va skönt.
det roligaste som hände idag
va när jag, florim och david skulle
packa upp läsk och florim och jag
tävlade vem som kunde öppna
snabbast, och jag skar upp en
helt flaska läsk så de sprutade ut
i hela mitt ansikte och hela över
kroppen och på hela florims
över kropp. såå jävla roligt
det va. och det blev en rejäl smäll,
HAHAHAHA. däär fick vi oss ett gott
skratt iaf. så nu är tankarna
såatt jag ska gå o duscha
 eftersom hela jag är
överklibbig. sen ska jag
nog hänga med evelina ikväll oxå. men som sagt blir det en tidig kväll ikväll. och i en annan sak, jag LÄNGTAR som fan till i morgon. nu har vi snackat ihop oss så det blir förkrök här hemma innan strandbaden i morgon. wiiiihooo. sånt gillas =)
men ska bege mig nu in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0