the day part 2

så ja då va man hemma andra gången från jobb nu. och tro det eller ej så är jag inte ens trött. sjukt nog. iaf mitt pass 16-21.20 va chill. satt nästan inte alls i kassan utan hjälpte david och florim istället. märks att hästveckan är igång eftersom vi har fått köra med 4 kassor öppna idag. men sånt är livet. körde iaf till höllviken efter jag slutat och tankat, eftersom jag har q8 kort. sen tog jag friheten att slänga in en maskin tvätt för jag såg att de endå va eva som tvättade och hon hade inte någon tvätt igång. och nyss har jag duschat eftersom man känner sig inte så jätte mysig efter 12 timmar på ica. har fått mina tider från nästa vecka och då har jag inte ledig på onsdagen utan fredagen istället. det gillas men doch blir det 9 dagars jobb nu från onsdag i ett streck. heeelllo en resa i oktober något. detta är bra minna vänner. pengar rullar in som dom ska ^^
förövrigt har jag försatt blivit terrad idag av the boys på jobb. även vissa kunder. trodde dock inte att de skulle synas så mkt men what to do what to do?!
nä nu ska jag ringa vero. sen plocka undan lite i lägenheten sen blir de nog tv lite. börjar ju inte förrän 15 i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0