the day

dagen idag har varit perfekt och alldeles underbar med evelina. har varit över allt i stan och ingenstans. kolla kläder och ätit och haft allmänt mysigt. sen körde vi hem till rebecca och tog de lungt där lite och efter en stund kom Linda, Hanna och Charlie oxå. sen kom rebecca hem. så blev det lite snack innan jag sedan körde hem.
och på väg hem blev jag upphetsad gånger 1000. en farrari, en camaro, en hummer, en porshe, en GT och en annan bil körde förbi mig i fullfart. fy fan va coolt det va. älskar dessa bilar och sen kommer alla på en och samma gång. rysningar mina vänner rysningar. iaf körde ner till jobb och skulle hämta min lönelapp och handla lite men blev kvar till stängning. jaa så är det med trevliga sällskap. haha.
blev ingen utgång för mig ikv trots att alla mina vänner ska ut. för jag pallar inte och jag börjar 8 i morgon. =( men slutar klockan 3 så det är skönt iaf.
nä nu blir det sängen sov gott




på entré idag hade det parkerat en skit snygg ford mustang brevid bettan. sånt gillas ^^

Kommentarer
Postat av: eveveveve

jag gillar bilden starkt ;) mohahahahahahaha love you

2009-07-25 @ 17:58:57
Postat av: nadja

hahaha jaa jag med. och jag gillar dig oxå ^^

2009-07-26 @ 22:02:12
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0