strandbaden med snyggingarna

fy fan idag känner jag mig sliten ingen alls bra kombination att jobba nästan 9 timmar och sen festa loss med högklackat av allt. men kvällen igår va galen. mina snyggingar evelina, rebecca, felicia, linda och annicka kom till mig runt 8. och då va det bara att sätta igång. fick inte tag på någon taxi så när klockan va halv 11 så började vi gå. trodde dock att det skulle vara längre än vad det va men det fixade vi fiint. när vi väl kom fram så dansade vi och drack och hade oss. helt underbar kväll och shiit pommes så mycket folk det va. helt galet. man kunde nästan inte ta sig fram och om man blev av med någon så kunde man ju glömma att hitta dom igen. så illa va de. hahahaha. det va det så sjukt många som man  inte träffat på jätte länge som man träffade. riktigt roligt faktiskt.
sen svek mina fötter mig, fy helvete vilka sko skav jag fick. så jag tackade för mig efter någon timme och knallade hem sjungandes med skorna i händerna (Y)
underbar kväll mina vänner, tack för det. =)
iaf har sovit ända till lite i tolv och nu har jag nyss duschat. så nu blir de fixa till mig lite sen bör det av mot jobb, jobbar 13-19 men kommer nog få sluta mellan 20-21 för så är de alltid. ha det.



ps. om ni undrar över bilder och sånt. så tänkte jag bara meddela att det finns inga, har lagt det där med fotografering på hyllan eftersom jag endå aldrig lägger ut dem. tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0