stan och solning

hejhopp.
nu sitter jag i tessans lägenhet, evelinas syster för evelina duschar.
efter jobb hämtade jag vicktor sen hämtade vii upp evelina och körde mot stan. hämtade ut evelinas mobil sen vidare mot trianglen för att köpa en ny mobil till vicktor där efter blev de mc donalds. mysig dag faktsikt. sen körde vi vicktor till höllviken och jag och evelina är nu i trelleborg. har nyss solat och fy fan säger jag bara. sjukt bra solarium och övervarmt va det. jag brukar somna när jag solar men nu va det helt omöjligt. kunde dessutom simma i mitt svett. usch fy.
planerna för kvällen är att jag ska dumpa av evelina på vägen hem sen ska jag ner och lämna en film sen får vi se vad som händer. ska dock hämta evelina och annicka ikväll i stan och köra evelina till trellebrog eftersom bussarna slutar gå 12 och dom ska ut ikväll. pallar inte alls följa med så jag aggerar svarttaxi istället ^^
för övrigt flyter allt på och i morgon är jag ledig från jobb och det gillas. känner på mig att det kommer bli en bra dag  i morgon. men ska gå nu hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0