put your hands up!

asså jag känner mig så jävla taggad, har lyssnat på as bra musik hela morgonen, städat, vattnat blommorna, fixat och trixat. och jag vill ut och festa ikväll vill till strandbaden och dansa natten lång som vi gjorde på firmafesten och sen vill jag bli full HAHAHA jag är såååå glad idag asså. fan att vero jobbar i morgon annars hade jag lätt dragit med mig henne utan att tveka. hahaha. jaja stänger med vicktor och han är festmänniska number 1. så kanske följer med han o hans homeboys ut ikväll. jaja nu ska jag sjunga vidare och fortsätta vara så jävla glad och sen ska jag tagga till inför jobb. wiiiie. livet leker mina vänner, livet leker och jag älskar det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0