på två sekunder sänkte du mig idiot jävel

nu är jag hemma från jobb. jocke ringde i morse så jag började jobba halv 9 isf 10. och jag va över glad, kände mig sååå peppad. jobbade med florim hela förmiddagen men sen blev allt bajs. bråkade med en viss idiot på jobb så jag nästan började gråta. men som tur har jag florim, vero, fredde och alla andra som gör mig glad på jobb. utan dom hade jag sagt upp mig för länge sen. iaf sen blev de rastavlösningar osv. andra delen av jobb tillbringade jag med david och jocke sen nu dem sista timmarna packade jag upp saker med olivia. så igentligen skulle jag ha jobbat 5 timmar idag men det blev 7½ ist. så nu är jag helt trött. ska fortsätta med tvätten nu sen kommer familjen och därefter kör vi igång.
hade glömt att jag bytat pass med sofie i morgon så jag börjar 07.45 (Y) till 14. men vero jobbar exakt samma pass så det är skönt. så i morgon efter jobbb kan jag tänka mig att det blir en dag med vero innan jag ska dra till strandbaden =) wiiie. men ska sätta igång nu med allt, om 45 minuter kommer min efterlängtade familj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0