och slutar lika bra som den började

har nyss kommit hem. kvällen blev en lugn sådan med ingen mindre än vero. fy attsingen vad jag gillar denna tjejen asså. åkte ner på jobb IGEN (börjar känna mig som alla andra fjortisar som gillar att hänga på ica) vid 7. vero va inte klar så jag hängde lite med fredde i frukten, vid halv 8 va vero klar så då bestämde vi oss för att köra pizza och sedan hyra en film på statoil. blev filmen "unborn". efter det körde vi hem till mig och käkade och såg filmen. lite nojiga va vi och ett och annat skrik blev det allt. sjukaste va att något ramlade ner och vi blev över rädda. HAHAHA. iaf  efter de körde jag vero hem och envis som hon är skulle hon tvunget bjuda på te så vi satt o kollade på CSI och drack te med hennes lillasyster och brors fru. mycket mysigt. sen körde jag hem. och nu är jag hemma. i morgon blir det jobb mellan 10-17 sen får vi se vad som händer.

tack för en mysig dag alla som har varit med och gjort den helt perfekt (nästan iaf, en sak som får mig att må dåligt bara =( ) . men gärna fler sånna dagar tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0