nattinatti

så ja nu är prisonbreak, halva Navy Cis, tvätten, samtalet med vero och kvälls "mat" avklarat. nu återstår bara att tvätta av mig sminket och sedan nanna. nu börjar jag känna mig nannig men har ju låååång sovmorgon i morgon och det är riktigt skönt faktiskt. i morgon har jag fått turen att få jessicas pass så i morgon är det bara kassorna mellan 19-22 och resten av tiden ska jag va på golvet, high five. =) 
sen på onsdag är det min lediga dag och den ska jag tillbringa med vero och därefter tippar jag på att hon ska sova hos mig kasnke eftersom hon öppnar på torsdag. och på torsdag jobbar jag mellan 10-19. långa pass nu faktiskt men det är sköna pengar. och sen resten av tiderna kommer jag inte ihåg eftersom jag lyckades tvätta min lapp med alla tider (Y) kommer iaf ihåg att jag jobbar mellan 8-19 nästa torsdag och det känns tufft men det är bara att bita ihop. är iaf glad att jag får jobba så mycket osm jag gör. i like it.
nää nu mina vänner (och inte vänner) ska jag nanna. vi hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0