mys mys och åter mys

heeeello!
kvällen igår blev lite konstig men det ändrades snabbt och blev en mycket bra kväll. hälsade på vero med flera hemma hos henne. mycket fint har hon fått det i sin lägenhet sen åkte vi hem och hade lite mys. dock blev det en liten kvällstur när vi fick åka till malmö vid 3 inatt för att hämta hem en full evelina hhahaha. så söt min lilla älskling. lämnade henne i trelleborg sen åkte iv hem och sov.
vaknade i morse av att chefen ringde. absolut den värsta som kan väcka en haha.
sov vidare en stund sen blev det mys osv. därefter blev jag avlämnad och nu ska jag ner på jobb.
vid halv 8 står det middag hos mamma o pappa på schemat. en mysig kväll med mina bästa. sen blir det sängen eftersom jag börjar 8 på onsdag (Y)
men ska gå nu. men vi hörs. ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0