måndag.

god dag.
i morse vaknade vi 9 :O av att mamma ringde. och självklart blev jag störig o höll på med fru så hon inte kunde sova mer. HAHAHA men sen övertalade hon mig att vi skulle sova vidare så det gjorde vi. vid 11 vaknade vi igen o då fixade vi frulle och tog en filt och gick ut o satte oss och käkade och solade. okej frugan tränade lite och jag va hennes tränare. som jag körde med henne MOHAHAHAHA. tillslut blev de över varmt och vi blev uttråkade så vi gick in och chillade lite inne. diskade och damsög och så vidare. blev ingen lunch med mamma utan vi flyttade fram den till onsdag ist.
iaf vid 2 duschade jag o gjorde mig klar sen tvingade fru mig att köra henne. men hann dock bara till vellinge så jag dumpade henne där. sillamarknaden höll på att flytta så de va långa köer.
kom iaf till jobb 14.59 det kallar jag skillat. ^^
jobb flöt på jobbade med Bm och florim. skoj att ha den lilla filuren hemma igen =)
vid 19 kom emma så då satt vi och sanckade o hade oss mellan kunderna. sen när jag slutade fastnade jag i djupa samtal med fredde. så hjälpte honom att fixa frukten i typ en halv timme. som tack fick jag blåbärs fläckar på min tröja (Y) perfekt. hahaha.
halvtimmen efter det ägnade jag åt att sitta o kolla på florim när han jobbade dock snackade vi en del oxå haha och tur va väl de hahahaha. sen beslöt jag mig för att köra hem.
och nu är jag hemma. har prövat igenom alla kläder som jag fick med posten idag mycket fint fint. =)

ikväll blir de en lugn kväll med prison break som har premiär idag wiiie:D  love it.
i morgon blir det jobb 8-13 sen ska jag ner till jobb igen vid 15 och ta hand om cigg och snus leveransen (Y)
men men ska gå nu.


ps. saknar min fru redan. har så sjukligt kul med dig din lilla fis. vi är så lika på så många sätt och det finns inget underbarare än dem kvällarna du sover här när vi ligger och sjunger oss till sömns i min säng.  DET ÄR KÄRLEK DET (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0