likadant från dag till dag äta, jobba sova....

good morgon.
jaa det är samma saker varje dag så därför ska jag göra ngt spännande idag. jag ska till tandläkaren wiiihoo.
som alla vet älskar jag tandläkaren. jag gillar att höra varje gång jag varit där: jaa det ser fint ut, inga hål osv. så jag hoppas det blir ngt liknande idag ^^ haha.
för övrigt känner jag mig på gott humör idag. så nu ska jag bara fixa mig lite så där snabbt sen är det jobb om en kvart.
dagens höjdpunkt blir att träffa evelina wiiie. och dagens spänning blir om vicktor kan va snäll idag, hela vägen in till stan, i stan och på vägen hem igen. hahaha. det mina vänner är spännande.
mer än så har jag väl inte att säga. nu ska jag göra mig klar den är det jobb om en kvart,
ha en bra dag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0