Life is messy, Love is messier

sen jag kom hem har jag hunnit nanna lite och  kolla på filmen Catch & Release. en typisk kärleksfilm som gör att man känner sig kär. men det är jag iochförsig redan men man får en liten "saknar" känsla. lite hårt när det inte finns något man kan göra åt saken.
iaf kvällen blir som jag hade tänkt mig från början, big sis är här nu och vi ska käka lite och ha en myskväll. dock sitter hon och snackar med vår andra stora syster nu, som är hem kommen från Island. welcome home sis. =) när dom är klara blir det lite matlagning och därefter myspys. sånt gillas.
tänkte även färga mitt hår eftersom sis köpte med sig hårfärg till mig =) wiie.
nä nu blir det mys. ha en trevlig fredags kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0