jobb

äntligen hemma från jobb. allt började med stress. sen när jag kom till jobb såg jag att jag började 14 och inte 13. men snackade med jocke så fick endå betalt. va med fredde i frukten i 1½ timme sen blev de kassan och plocka upp varor med vicktor. dock blev jag terrad av vicktor och speciellt fredde hela dagen HAHAHA. idioter. iaf dagen har varit seg, över mycket att göra så jag fick stanna en timme extra. så idag har jag jobbat 2 timmar mer än vad som va planerat men det är bra pengar eftersom det är söndag. =)
skulle igentligen hänga med vero idag men planerna ändrades. dels för att jag jobbar 8-14 sen börjar jag igen 16-22 i morgon så det känns som det kommer bli en tung dag i morgon. hade faktiskt tänkt att sova tidigt ikv eftersom jag fick inte mkt sömn inatt. ja så är det.  ska fixa lite mat nu sen chilla framför tv en stund sen blir det sängen.
över synd att jag inte kan hänga med fru och dom till stockholm ikväll för att hämta frus syster. =( men sånt är livet får träffa henne någon annan dag ist.
iaf nu denna veckan blir det mycket jobb. Horseshow veckan är den tuffaste veckan att jobba. så det blir en del. ser dock fram emot onsdag när jag är ledig. wiiie. sen på fredag ska ju in med bilen så jag får börja köra den igen. men som sagt har jag världens bästa föräldrar så jag har fortfarande deras bil =) det är skönt. men men ska äta nu och så. hörs nog inte mer ikv. kasnke i morgon efter jobb. känner på mig att jag kommer få stanna till stängning och inte 21 i morgon inte. men thats life. ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0