jobb och tandläkarbesök

jobbedagen idag gick rätt snabbt faktiskt. inte alls mkt sittande i kassan inte. alla som varit på semester är tillbaka nu så nu släpps mitt ansvar en del. vilket är skönt. en annan sak som inte är lika skönt är att nu är dessa "allvarliga" personer tillbaka så nu blir allt mkt mer vanligt och de blir med tjatande (utöver chefens tjat). men så är det.
har iaf varit hos tandläkaren nu och hon upplös mig om att detta va sista gången jag gick gratis till tandläkaren. för nu är jag vuxen. shiit. men men sånt är livet.
blev iaf av med mitt pass mellan 14-15 så jag är ledig till onsdag nu. hääääärligt. väntar dock på att vicktor ska ringa sen blir det stan med evelina och vicktor. kan bli trevligt.
om ni undrar har vickevire varit snäll idag för ovanlighetens skull. 6 timmar med honom utan att han har sagt ngt taskigt eller gjort ngt taskigt. det är ngt stort det.
men men har inte tid att sitta här o sitta. ska byta om nu sen iväg igen. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0