sömnproblem

god morgon, lovade ju att jag skulle skriva ett inlägg om firmafesten med bilder osv men jag kan inte lägga in bilder =/ varken här eller på facebook. så det får komma sen när jag kan igen.
jaha igår blev det inget göteborg eftersom en av tjejerna jobbade över och vi ville inte åka utan henne. så jag hade en tvätt och städ dag. sen åkte jag till jobb och handlade och lämnade veronicas saker. han där skog från Mff va och handlade så de va spännande att kolla lite närmre på honom än att bara se honom på tv hahaha. sen hade jag bara en myspyskväll. dock kunde jag inte somna. då av lite olika anledningar så runt 1 tog jag en promenad sen lyckades jag somna (Y)

vaknade för en timme sen, ringde o väckte fru och nu sitter jag och väntar på henne. vi ska till stranden och glassa. sen ska jag hämta veronica på jobb vid 1 så ska hon joina oss on the beach =) myssss.
just de, det blev inget Dk heller idag eftersom alla klagar på att det är för varmt, någon ska jobba and so on. så ikväll blir de grillning på sibbarp med folket. wiiie.

men ska käka lite frulle nu sen är det stranden =) ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0