i like it.

nu är jag hemma. det blev en chill kväll hos rebecca men dock bara med evelina. haha. eftersom en viss person segade (nämner inga namn) så frågade evelina om jag ville komma och joina henne, så det gjorde jag. åkte till turken och hyrde film och köpte massa godis sen blev det mycket snack och film. alldeles för mysig kväll med min lilla sötnos. gillar våra myskvällar faktiskt. sen lite över tolv körde jag hem och nu är jag som sagt hemma. ska tvätta av mig sminket nu sen blir det sängen.
i morgon blir det jobb 10-19 sen får vi se vad kvällen har att erbjuda dock ingen strandbaden i morgon heller eftersom jag ska va o fixa bilen 07.00 på fredag morgon.
fredag och lördag sen lovande ut eftersom efter jobb på fredag kommer mamma, pappa, big sis och lilsis hit. så blir de mat och mys. sen ska jag hämta vero på jobb vid 22. och därefter blir de språng hem till mig med lite krök och fixning inför kvällen. verkar som om det kommer bli en favorit i repris efter firmafesten då många från jobb kommer att infinna sig på strandbaden på fredag.
på lördag blir det jobb mellan 13-19 sen hem o möta upp evelina med flera sen även joakim och hans homeboys sen blir de förfest här och därefter vidare till strandbaden sen blir det väl en hel del övernattningsgäster i min lilla tvåa hahaha. i like it. känns som om att på söndag kommer jag vara döööd. men jobbar även då mellan 13-19 men man lever ju som sagt bara en gång.
nu blir de sängen.

Kommentarer
Postat av: Eve

jag gillar dem också mmmmm så mysiga snart ska vi ta ett kvällsdopp :D:D <3

2009-07-16 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0