heltslut

hej. har nyss tagit en lång och skön dusch. jobbade som sagt mellan 10-19.30 idag. och jag känner mig död. alla har dragit i mig och har velat att jag ska va på alla ställen samtidigt. men det funkar inte så. va iaf skönt att få sluta. skulle dock träffat vero idag efter jobb men min hjärna hänger inte med och inte min kropp heller för den delen. så tyckte det va helt opassande så vi får ta det en annan dag.
nu ska jag kolla på filmen "boy A" och där efter blir de sängen, i morgon blir de bussen tidigt till vellinge för att ta mamma o pappas bil o sen lämna mamma hemma o sen ska jag hem igen innan jag ska iväg. i morgon är det fredag och jag längtar. lotta tar mitt pass i morgon eller mina tre första timmar sen får vi se om jag känner för att jobba dom sista timmarna eller inte. nu ska jag gå. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0