hejhejhemsktmycket hej

sorry för dålig uppdatering. i torsdags hade jag en över mysig kväll verklinge tack för allt. sen va det upp och jobba 8 i går. jobbade som sagt mellan 8-17. klockan 16 kom evelina till jobb och va där med mig sen när jag slutat handlade i lite sen åkte vi hem till mig. chillade lite här sen körde vi ner till jobb och handlade en pincett eftersom mina ögonbryn såg för jävliga ut. pussade lite på vero oxå. sen körde vi hem till mig och fixade oss.sen bar det av mot kronprinsen med rebecca, came, marco, evelina och lalle. blev bowling och jag vann en gång sen evelina resten. doooh. över grymma. därefter blev det mc donalds midhem innan vi åkte och släppte av rebecca. sen körde jag och evelina till mina lovies. satt och chillade där o såå. sen vid 2 körde vi hem till mig och nannade.
vaknade i morse av att jobb ringde och frågade om jag kunde jobba. noppnopp sa jag. för idag är det en heldag med evelina som gäller.
lönen har kommit in på kontot och jag har betalat min fortkörningsböter, hyran och massa annat. good bye 7000 kr. livet är hårt. nu ska vi till stan sen får vi se vad som händer ha en bra dag.

tuffa tuffa eve hälsar hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0