happyhappyhappy

nu är jag hemma. vilken dag asså. åkte som sagt tidigt i morse för att hämta bilen. sen köpte jag o sis med oss bullar så blev de lite fukost och sen kolla jag o mammi film sen somnade jag när hon gick o jobbade.
vaknade dock senare o då va de in i duschen och iväg. va så nervös att jag skakade men som jag sa denna dagen kommer bli den bästa. och hittills har den verkligen varit det. tänk att på en timme hinner allt förändrats och jag looovar ingen är gladare än mig. wiiiihoo. hahaha det roliga är att ingen fattar vad jag babblar om här bara familjen och en annan som jag vet alltid läser min blogg. höhöhöhö.
som sagt blev jag överglad och när jag körde där ifrån sen så va det med ett stor leende på läpparna. =)
körde till fru efter det. pussade lite på henne och så hängde vi hos henne i 2½ timme sen drog jag med henne till mobila en runda. sen dumpade jag av henne igen. nu ska jag ner till jobb o lämna dvd:en jag hyrde o kolla läget. ska höra med lotta om hon vill jobba vidare eller inte. har egentligen inget annat för mig så jag kan lika bra jobba men sen är det skönt att va lite ledig oxå. men men ska gå nu ha en bra dag alla. för det tänker jag wiiihoo =D


tack för du fixade ihop allt. det betyder mycket för mig och det hoppas jag du vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0