goooood morgon

har varit vaken i lite mer än två timmar nu och fy va mycket man hinner med när man går upp tidigt.
har redan hunnit duscha och gjort vid mig inför jobb, varit i malmö och besiktigat bilen, slängt in en maskin tvätt och diskat. underbart. =) tänkte äta lite nu sen plocka undan lite i lägenheten innan jag ska iväg o jobba. sen när jag kommer hem från jobb blir det damsugning och såå. =)
på schemat idag står det följande, jobb mellan 10-15, hem och damsuga, sen kommer familjen och käkar, vid 22 ska jag hämta vero på jobb sen kommer resten av the ica people. tror någon kommer innan tio oxå hahaha. sen blir det krök och därefter färd mot strandbaden. HÄRLIGT MINA VÄNNER HÄÄÄÄÄÄRLIGT.
sen ska jag o vero hem här och decka för att sedan upp och jobba dagen därpå, sen är det på det igen. förfest här hemma sen vidare till strandbaden på lördag och sen en massa övernattningsgäster och sen är det jobb igen på söndag. kan det bli bättre? nej tror faktiskt inte det.
men nu skriker min lilla (!?!) mage efter mat så nu är det dags att ge den det. hörs efter jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0