good natt

nu är jag hemma och jag har kommit på att det finns inget bättre att köra bil när det är mörkt med maaaaxad musik i bilen. så högt att man inte hör vad man tänker sen sjunger man med och de låter så gräsligt att mitt i låten dööör jag av skratt åt mig själv. HAHAHAHA det är underbart.
kvällen blev så att jag körde till rebeccas lägenhet där evelina befann sig. satt där och chillade lite. ringde vero och hon behövde inte bli hämtad så jag och evelina åkte till willies och shoppade loss. tack gud för eldorado för oss fattiga människor hahaha. därefter bar det av hem till rebecca igen. började hacka alla grönsaker och så sen fixade vi resten av maten. det blev tacos. mumsfilibabba. när klockan va lite över 8 kom rebecca hem så då blev det käk för hela slanten. mumsigt. alla åt tills vi ville spy sen blev det ännu mer snack och självklart "so you think you can dance"
sjukt härlig dag det har varit idag wiiie.
nu blir det av med sminket sen ssängen. i morgon är det back to work och det behövdes verkligen en ledig dag för att komma igång igen. god natt



jag evelina och rebecca.

Kommentarer
Postat av: Tuffa Tuffa Eve

tack själv hjärtat :D men du jag vill ha bilderna från din student har ett svagt mine utav att vi tog lite bilder :) hörs sen love you <3

2009-07-22 @ 14:09:46
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: Tuffa Tuffa Eve

tack själv hjärtat :D men du jag vill ha bilderna från din student har ett svagt mine utav att vi tog lite bilder :) hörs sen love you <3

2009-07-22 @ 14:10:00
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0