god natt

somnade nyss i soffan så vaknade jag med ett ryck haha. kom på att jag hade tvätten kvar i tvättstugan och folket här är lite ganla. dom börjar tvätta 00.00 då när det blivit en "ny dag" alltså deras tvätt dag. så jag tyckte det va bäst att ta undan tvätten redan nu. så nu har jag hängt upp tvätt i hela lägenheten. haha. grannens katter höll dock på att skrämma livet ur mig när jag skulle gå tillbaka med tvätten. haha.
hoppas bara på att mina jobbekläder hinner bli torra till i morgon. =) funderar på att sova nu. har sovit över gott i natt men det blev en sen kväll igår så tänkte sova tidigt idag iochmed jag börjar 8 i morgon. så nu blir det av med sminket sen hopp i säng.
hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0