god morgon goood morgon trallalalalalaaaa

jaha då va man nyduschad och klar inför jobb. är dock skit trött eftersom dum som jag är sätter jag aldrig min mobil på ljudlös om nätterna. och om jag vaknar av sms mitt i natten, vad gör jag då? joo jag svarar. sen är värsta msn chatten igång. HAHAHA. dock va det trevliga saker allt handla om inatt och det är ju skoj om jag får säga det själv haha =)
har verkligen inte tid att sitta här och babbla nu för jag börjar om 20 minuter. och har en del att stå i innan jobb. dock tänker jag lämna lägenheten 07.55 och inte en minut tidigare. noooog. jaja det får vi allt se. är alltid skit nojig att jag ska komma sent, men vad gör de igentligen när jag bor två minuter från jobb?
anyway ska gå nu. tänker behålla min mage tom så där är plats till jobbe-frukost. för den är bara sååå godast.
men men hörs sen. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0