god dag

hello hello!
har precis fixat lite mat till mig för jag kom nyss hem från jobb. hela dagen har jag tillbringat i frukt och grönt  med jessica. vi är det bästa teamet asså hahaa. fy fan va det va mycket varor som skulle ut. och medans vi väntade på nästa leverans så gjorde vi fruktsallad och grillspett. dagen har rullat på och nu är jag sååååå död. man arbetar på ett helt annat sätt där än i kassan och det tar på krafterna, får se om jag får börja jobba i frukt och grönt nu eller det bli kassorna lite längre.
iaf nu när jag ätit ska jag sova i en timme tänkte jag. sen ska jag ner o hämta vero på jobb. så blir de jordgubbar o lite mys ikväll. sånt gillas. orkar dock inte göra något avancerat idag är som sagt helt död. ha en mysig kväll för de ska jag ha hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0