.

goood morgon! jaa för det är just vad det är, en god morgon.
dagen igår va mys. efter jobb så körde vi och lämnade av lite saker till chefen sen hem till mamma och pappa och åt med familjen. blev lite snack och mys och så där. sen körde vi och hämtade vero och fatmir. sen vidare och lämnade av dem. sen blev de chill och så.
mycket bra kväll med andra ord.
idag är det jobb 8-15. sen ska jag hem till mamma o pappa och lämna deras bil och sen blir det en dag med syster får se hur kvällen blir. i morgon blir det iaf jobb 10-19.
har fått mitt schema för nästa vecka och jag jobbar 48 timmar nästa vecka som det ser ut nu. för sen vet man aldrig om det blir fler. kanske dom ringer in mig på min fri dag?! inget ovanligt när det gäller mitt jobb inte.
ska hoppa in i duschen nu sen vidare till jobb. så ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0