=)

nu är hela lägenheten klinisk ren. och det känns skit skönt. och det känns skönt att va "ledig" idag oxå. tycker dock synd om vero som jobbar 9-19 idag =( doooh. men lite rätt åt henne är det för hon väckte mig i morse med sms. haha. ska nog ner på jobb sen och puss på henne lite innan jag sticker till mamma och pappa. jaha hur ser dagen annars ut?
 för tillfälligt håller jag på att lägga ut studentbilderna på facebook eftersom alla tjatar ihjäl mig. och jag är inget bra på det där med att lägga ut bilder. men bättre sent än aldrig visst?!
dessutom försöker jag tagga till genom att spela musik över hela området. hahaha. både balkongen och ytterdörren är öppen och musiken strålar ut. ja så är det


Kommentarer
Postat av: ronja

vilken härlig bild:) grattis till studenten! (lite sent kanske..haha(a).)

2009-07-21 @ 16:07:54
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0