.

det blev en skön dag, efter jobb åkte jag o hämtade evelina. därefter körde vi till mc donalds i lockarp och käkade. träffade kalle från min gammla klass så det blev en del snack med honom därefter körde vi till kronprinsen och träffade sara och lilli satt och snackade i två timmar om himmel och jord. hahaha. sen körde jag evelina hem och nu har jag snackat med vero i telefon över en timme. som jag redan sagt innan så säger jag det igen, guuuuud vad jag tycker om henne. wiiie. i morgon ska hon iaf sova här efter strandbaden sen ska jag köra henne till jobb och därefter ska jag nanna vidare för att sedan jobba kl 13 på lördag.
har även bestämt att vi ska till stranden på måndag med hennes barn, gabriell och mikael. det ska bli mysigt innan jag ska iväg till jobb hahaha. sen på lördag ska vi ta en sväng in om ikea och shoppa loss eftersom då har vi fårr lön. =) yeeeey, men nu ska jag sova, bil provning i morgon klockan 7.  SKJUT MIG!
hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0