dagen

dagen på jobb va helt okej. satt för mkt i kassan idag, vilket jag inte är van vid längre. men tiden gick någotsånär snabbt.
när klockan slog 20.00 begav jag mig hem efter jag snackat lite mer vickevire och florim. dom är töntar number 1.
när jag satt i kassa 1, vicktor i 2 och florim i 3. så höll dom på att ringa till varandra och mig stup i kvarten bara för att vara jobbig. sen när jag va som tröttast hör jag i högtalar telefonen, Naaaadja (paus i 15 sekunder) kontakta 288. och både jag och olivia döööör. sen ringder jag upp och vicktor skrattar som faan. bhan bara: visst va det grymt? ^^
det roliga är att BM alltid gör så. hon säger namnet sen väntar hon över länge innan hon säger vad hon vill. och varje gång skrattar vi i hjäl oss. vad skulle jag gjort utan mina arbetskolleger?
nu har jag iaf kommit hem och plockat undan lite i lägenheten eftersom när jag är hemma så är det bara snabba rundor sen sticker jag igen. så här såg ut som ett bombnedslag.
såg även att tvättstugan va ledig så jag har kastat in lite tvätt, hunnit ringa vero men hon va upptagen så jag snackade lite med fatmir ist. sen ringde syster. Grattis sis till din nya lya. wiiie. perfekt verkar den vara så nästa vecka ska jag dit och kolla läget =)
i morgon är det jobb 8-12.30 sen tandläkaren klockan 13. sen jobb igen 14-15 sen hem och byta om sen hämta upp vicktor och där efter evelina. sen blir det stan =)
myspys.
men ska käak nu och kolla lite film. vi hörs mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0