25/7

hejhopp. kom nyss hem från jobb fast jag slutade 3. men va så trött att jag inte orkade ta mig därifrån. så jag placerade mig i Delin med vero, marc och louise. satt och klöktes när marc öppnade ostron och gjorde olika skaldjursplankor. usch. sen tog jag en fika med vero innan jag begav mig hemmåt. skulle igentligen till ikea idag med vero ju men hon va tvungen att jobba och hon föreslog kina mat och en bra film ikv?! och det låter väldigt lockande. men sen ville evelina och rebecca ha myskväll så vi får se. kasnke kan mysa alla tsm eller ngt?!
ska iaf lägga min mobil på laddning nu och sen ska jag sova en stund. är sjukt trött.
sen i morgon är det jobb 12-20. måndag är det jobb 8-15 sen ska jag iväg med evelina. sen på tisdag är jag ledig och helt fullbokad redan haha. sen onsdag jobb mellan 8-15 och då är sis här så vi ska ha en mysdag. =) sen torsdag jobb mellan 10-19, fredag mellan 10-15, lördag och söndag mellan 13-19
nu börjar mina glassepass igen och jag gillar det ^^
nu ska jag vila byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0