21/7

idag känner jag mig matt. vilket resulterade i att jag låg kvar i sängen allt för länge, sen gick jag upp och gjorde en macka och varm oboy sen la jag mig i sängen igen och tittade tv. och tror ni inte jag spiller? jooo över hela lakanet. så jag gick till tvättstugan och kollade vem som tvättade och de va eva. men hon skulle börja jobba nu 2 och BM har tvättid från 18. så det va perfekt. har slängt in en maskintvätt nu. =) har även dammtorkat hela lägenheten, fönstrena är putsade och speglar alla bord och andra ytor är avtorkade, toaletten och duschen är fin fin så nu ska jag bara damsuga och tvätta av golven. lyckades byta bort mina jobb timmar idag vilket känns skönt. har  räknat ut att denna månaden kommer jag jobba över 160 timmar. hello bra lön. det bästa är att vi får OB för allt nästan. det gillas.
ikväll blir planerna så att jag tänkte åka hem till mamma o pappa och käka lite sen i morgon jobbar jag 10-18 så det blir perfekt med en lugn kväll ikväll.
nä nu ska jag ta hand om tvätten, damsuga, vattna blommorna och tvätta av golven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0