19/7

hemma från jobb nu och har snackat med vero i telefon en stund. tack för allt gumman. inte så jätte jobbig dag på jobb satt i kassan lite sen satt jag ute på lagret med fredde och david och kollade på när det regnade. härliga killar det. och de tar hårt i mig att dom slutar igen efter sommaren. mest att fredde slutar för han är en av dom jag gillar mest på jobb.
efter de tog jag o david rast så då blev de lite lunch osv. =)
sen hjälpte jag honom och florim att rensa där bak, ute i regnet. blev över blöt hahaha.
sen va de kassan från 20-22. har lyckats byta mitt pass i morgon. så jobbar bara 19-22. är så trött på att jobba nu. vill ha lite ledighet så man kan hitta på saker. ska iaf tillbringa min lediga fredag först hos tandläkaren, sen en runda till mamma och pappa och därefter blir det häng med evelina =) det gillas.
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv. hörs i morgon.
 
om du bara visste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0