18/7

god kväll. kvällen igår kunde inte blivit bättre. blev ingen utgång men det blev massa mys ist. kul att träffa familjen oxå och ni är lika bäst som ni brukar vara(L)
i morse började jag 07.45 och när tror ni jag och vero kom till jobb? 07.55 typ. hahaha. men trötta som vi va fixade vi till allt sen har dagen flytit på. har inte alls suttit i kassorna i dag nästna och det har gjort mig glad. största delen av dagen har jag tillbringat med florim i mejariet =) fick även jobba över 2 timmar och 30 minuter idag. så när klockan va halv 5 så pallade jag inte mer utan jag åkte hem. och när jag kom hem deckade jag direkt tills eve ringde och väckte mig. självklart somnade jag om efter och kommer inte ihåg ett samck nu i efterhand vad vi snackade om. men det fixar sig nog.
tänkte iaf gå och duscha nu eftersom jag inte hann de i morse eftersom vi vaknade rent för sent.
sen vid 8 kommer töserna (och pojkarna) sen är det party party. måste bara få lite energi. hahaha.
men vi hörs i morgon tror jag eller ngt. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0