första skoldagen detta året

måndag suuuck.
dagen började med attt klockan ringde (jobbigt som attan) duschen, på med idrottskläder, packa idrottsbagen sen iväg mot skolan. hade idrott på latin med den jobbigaste uppvärmingen och efter de va de hoppa trampett. sen var de mentorstid inget intressant alls. efter de sprang vi ner o käkade snabbt sen va de Geografi för hela slanten. jobbade med max vilket gick braaao. slutade halv 12 och då käkade vi lite till sen mötte jag upp jasse. så mötte vi upp pappa på max hamburgare. lämnade min väska till honom sen blev de lite shopping i stan. träffade marina som man inte gjort på år och dagar. efter de tog vi bussen till vellinge. trängde oss i kön när vi skulle hämta ut busskorten så alla blev sura men vi pallade inte stå i den långa kön. så vi va klara efter en kvart medans dom andra stod i den flera meter långa kön som tog slut någongång utanför byggnaden. träffade annicka oxå. och på bussen stötte vi på anna.
lite nostalgi fick man allt när vi snackade minnen på bussen. gud vad jag saknar alla mina gammla vänner ibland. iaf sen vandrade jag o jasse hem till henne. massa massa snack. i love you hun(L) kommer alltid att göra det oxå. sen hämtade pappa mig. sen va de hem och åt.
jessica ringde o frågade om jag ville jobba fredag men hör och häpna, jag sa nej. japp. för på fredag ska jag umgås med jasmine och evelina. haha. det va verkligen länge sen detta hände. har väl träffat evelina 4 ggr på dom tre åren sen vi slutade 9:an. det är skam. så jag saknar att hänga med mina gamla vänner. så på fredag är det jag och dom igen. wiiihoo. sen är det jobb lördag och söndag. förhoppningsvis hinner jag träffa mina andra vänner då.
jappjapp, nu är det geografiplugg. har prov på torsdag. bläää. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0