27/1

hade skrivit ett helt inlägg om igår och idag men mitt internet kopplade ifrån. blää.
tar de kort, underbar dag igår. va med ali och om hela dagen i skolan. har saknat det faktiskt.
träffade jasmine på bussen hem mycket snack som vanligt. wiie.
blev shoppingsugen vid 5 igår så jag o sis hämtade upp svåger. handlade ett par skor och en tröja sen när vi kom hem hade mamma lagat kyckling, potatis och sås. mums. sen på kvällen blev de prison break. =D

idag är det studiedag och jag är uttråkad. haha. tänkte åka till körskolan och göra teoriprov på deras dator men det orkar jag inte. så de blir plugg här hemma ist.

har glömt att berätta om mina underbara föräldrar. när jag kom hem från sthlm så hade dom köpt en ny mobil till mig:D rosa o allt. wiie i love you (L)

ska gå nu ha en bra dag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0