Today is the day we have all been waiting for

Gooood morgon. idag är det inte vilken dag som hellst för idag är det fredag och löning. även just den fredagen då jag och mina tre sötnosar åker till stockholm för att se Chris Brown. nu är det äntligen dags. aaarh jag dööör. världens sexigaste människa kommer stå några meter ifrån oss idag. wiiie. iallafall om typ 40 minuter kommer joffslano o hämtar mig. så jag har nyss duschat av min kropp och ska ta på mig nu, mjukis of course och inget smink. sen ska vi hämta upp niccie och därefter annika. =)  sen börjar vår färd mot stockholm. kommer hem i morgon efter en liten shopping tur. wiiie. hörs då. ha en trevlig kväll ikväll för de ska vi verkligen ha!




ps. Lycka till frida med halkan idag och ha så skoj i österrika sara =)

Kommentarer
Postat av: Fridda

haha bölla inte för mycket nu söt!

hahah det gick hur bra som helst(H)

2009-01-23 @ 10:51:51
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0