this is endless love for me

dagen idag har varit bättre men absolut inte bra. har haft
sprängande huvudvärk och varit snorig som bara den.
största delen har jag tillbringat i sängen, antingen min säng eller mamma o pappas.
har inte orkat göra allt för mkt =(
Bigsis och svåger kom förbi på middga sen har jag o mamma suttit och
kollat Ghost fram till för 20 minuter sen.
och självklart har vi gråtit både en och två skvättar.
det är kärlek och mamma är kärlek.
pappa med för den delen. tack för att ni har tagit hand om mig så mkt nu när jag är sjuk.
det betyder mycket, precis som ni gör. ni är dom bästa.
och jag vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan er.
iaf här kommer en bit från filmen, som jag bara älskar.
(bara synd att bröderna schulman gjorde en parodi på detta haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0