the curious case of benjamin button

efter att ha suttit 2 timmar och
45 minuter med tårarna
rinnandes och repliker som
 "oooh så sööt"
"aaw så sexiga dom är tillsammans"
och " oooh nää jag dööör" så
är jag rätt matt. filmen var
underbar lixom cangeling.
Brad Pitt spelar verkligen jätte
bra och något vackrare än 
Cate Blanchett får man leta
efter. och som vanligt var Brad
 too die for. verkligen en film att
rekomendera.








klockan 9.15 stod jag redo för körning på körskolan. gick bra som vanligt fast jag och min körskolelärare har allt för många delade åsikter om vissa saker. haha. tog bussen till skolan och till dagens första lektion, samhälle. efter den var det lunch och sen var det samhälle igen. började och gjorde klart vårt arbete som ska vara på minst 2 sidor och som vi redovisa någon gång under nästa vecka. gissa om vi kände oss lättade. efter det var det rast sen geografi och film om vatten. sen var skoldagen slut.
tog bussen hem vid 3, fixade lite saker. sen erbjöd pappa sig att köra mig till stan men jag sa att de räckte med att han körde mig till vellinge. mötte upp frida på gågatan. sen köpte vi alla godsaker som en biokväll kan innehålla, dvs popcorn, läsk och choklad. som sagt var filmen underbar och efter den tänkte jag överraska nelson med ett Nadja- besök. men självklart var han inte hemma =(
så jag hoppade på bussen hem och nu sitter jag här, pappa är i garaget, mamma och svåger sitter och pluggar/snackar basmedicin och syster sitter i min säng och kollar skolkatalogen. det är mys. nu  ska det packas till i morgon.
men jag slänger in ett snabbt inlägg i morgonbitti innan vi börjar vår resa mot stockholm. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0