natti natti

Det går bra nu, kompis det går bra nu (H)
underbar känsla.
verkligen allt börjar lösa sig och det sjukaste
av allt är att jag trivs som fisken i vattnet i skolan
nuförtiden. dom första tankarna jag har när jag
vaknar är inte längre "ska jag va hemma eller åka
till skolan idag? " nu är det "hej och hop upp och hoppa
vad ska man ha för kläder på sig idag då?" så är det
nuförtiden. men som jag brukar säga, bättre sent än
aldrig. och det är ju sant bättre jag trivs nu när det är hårt
och jobbigt och inte alls långt kvar till studenten än att jag
fortfarande tycker att det är pest och pina.
det sjuka är att jag inte alls uppskattade studiedagen
i tisdag. Saaaay Whaaaaat?! jag nadja som
alltid under alla skolår har hatat skolan mer än allt annat.
jag som har verkligen haft ångest för skolan.
så nu mina vänner, nu börjar det hända grejer.
detta kasnke håller i sig och då är det ju inte helt omöjligt
att jag pluggar till polis endå, och följer mina drömmar.
en dröm håller ju på att gå i uppfyllelse nu iaf (A) hahaha
usch nä har inte tid med att sitta här. nu ska jag återgå till pluggandet.
iaf en stund. ha en trevlig kväll och sov gott. =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0