jobbjobb och mera jobb.

hej.
förlåt för dålig uppdatering i helgen. men som vanligt har även denna helg vatt fullproppad.
fredagen blev som sagt mys med pappa och sedan en del ärenden.
på lördag vaknade jag tidigt för att sedan jobba mellan 10-17. mina veckor börjar nu, då jag har bestämda tider på helgenerna vilket är riktigt skönt. så igår va det jobb, fanns verkligen ingenting att göra på dagen så jag fyllde på lösviktgodis. välte även ut en hel påse med godis över hela golvet (H) braaa dääär. efter jobb hämtade pappa mig i vellinge sen blev de mat och mys. mamma har blivit sjuk nu så det blev massa mys och så med mamma. sen blev de tv med la familia. och sängen runt 12. vaknade en timme senare av att mina vader krampade. så jag började STOR böla. gör så sjukt ont. så jag svalde 2 värktabletter och sen sov jag gott till Kevin hjärtat ringde och väckte mig 6 i morse. hahaha. sen låg vi o snicksnackade. jag va verkligen inte vaken och fattade inte mycket men det gick väl bra endå. =) sen somnade jag om och vaknade runt 11.

idag va det jobb 14-22. skulle igentligen jobba till 7 men sen blev det klydd så jag stannade till 22. snackade med kevin på väg till jobb. skönt med lite sällskap. ska förövrigt träffa honom i helgen kasnke. eftresom de va år sen sist. haha =) iaf satt enbart i kassanmellan 19-22 för resten av dagen packade jag upp massa saker. bland annat ett ställ med godis som ramlade sedan, så där va godis överallt, men det är en annan historia det.
iaf när vi stängt körde david mig till vellinge i vår fina "ica supermarket skanör" bil. fast den låter som en traktor. haha.
sen hämtade pappa mig där. och nu är jag hemma. ska nanna nu så jag orkar med årets första skoldag i morgon. =)  ska bli skoj att träffa alla efterlängtade älsklingar (frida och sara mest:D )
men men hoppas att alla haft en bra helg.


'
Kevin, sötaste hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0