hejhopp

idag var det återigen skola. var på skolan 40 minuter innan vi började. sen när vi väl skulle börja så fick vi reda på att vår lärare var på möte så de skulle ta 20 minuter. lite irriterande. och ngt som va ännu mer irriterande va att vi hade Filosfi, ngt jag kan tycka är intressant men fy vad jobbigt det är vissa stunder. efter en dubbellektion i det va jag helt matt i mitt huvud. sen va de lunch och bussen till Heleneholm, till Friskis och svettis där vi hade boxning och jag har redan träningsvärk sen igår så det räcker och blir över och jag lovar att morgondagen blir ännu värre.
iaf i morgon blir det halkan. ska bli kul för jag känner verkligen att jag börjar komma ngn vart nu. =)
träffade även josse nyss en stund, typ hej och hejdå. hon hade varit o fått massage hos mamma.

skit tråkigt att jag inte träffar dom andra så ofta men det är inte mitt fel. när dom jobbar och tjänar pengar går jag i skolan och när dom är lediga då jobbar jag. tråkigt men sant. men så är det när man vill ha pengar. beundrar iaf mig själv, har många bollar i luften nu med skolan (som verkligen inte är lätt), körkort (men snaaart så:D) och jobb. och sen allt som tillhör där. det är mycket speciellt att hinna med allt pluggande till prov osv plus att hinna med allt annat. fast det är det värt. PEEEEEEEEENGAR:D wiiihoo. i love it. ska fan tjäna ihop tillräcklgt mkt pengar för innan jag är 20 ska jag ha en egen lägenhet. och jag ska inte ta allt för mkt lån på den. så det är så. sen skiter jag i alla som inte tror att det är ngn bra idee, och at jag är för ung osv. tss det är skitsnack. man kan inte bo hemma hela livet. och jag vägrar det. tack gud för jag har ett sånt bra jobb som jag har, som jag tjänar bra på och som jag trivs så himla bra med.
det är underbart.
anyway om ca 60 dagar ligger vi i thailand och glassar. fredag är det häng med mina älsklingar som jag alltid hängde med förr, evelina och jasmine. sen lördag och söndag är det jobb. och nästa torsdag har vi studiedag, fredagen åker vi till sthlm för att se Chris Brown/vi får löööön :D wiiiie, lördagen är chillidill i sthlm och sen hemfärd sen söndag är det jobb och fira mammi som fyller år. underbart.

i löööööv my life för tillfället. det är underbart. wiiie. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0