Dagens Outfit. ^^

heeeello!  jag tänker inte skriva om nyår idag heller för de orkar jag inte. jobb idag va inte så bra. dels för att jag va gråtfärdig när jag kom till jobb. och sen en tant va skit jobbig och höll på o hade sig. skit trög va hon o jag förklarade 100 ggr. men sen tillslut visade sig att jag hade rätt endå, som jag visst från början. och de jag hatar är att man alltid måste va trevlig fast man inte vill usch. förövrigt så va de såå sjukt jäkla kallt idag på jobb så jag har haft skit mkt på mig. tänkte lägga in en outfit bild. hahhaa. efter 5 så har allt rullat på bra idag tycker jag. än en gång stängde jag med vicktor. =) i morgon är de jobb 13-19. sen kasnke träffa jofflsano ( och niccie?!?!?!) men men ska sova nu för jag är DÖÖÖÖDS trött. Ciao



håret: en klämma, fönat och sprayat.
över kroppen: Ica t-shirt, en kofta från Gina tricot, en ica väst som jane hittade på kassakontoret som va 1000 ggr förstor. och över det en blå väst med texten: lätt och lagom 3% på ryggen som britt- marie hittade på en okänd plats på jobb.
ner till: Jeans och en grön filt som vicktor hittade i "hittelådan" på jobb och ett par jeans
på fötterna: ett par tjocka strumpor och uggisar.

och trotts denna outfit så frös jag så att mina händer va så kalla att det känndes som jag stått i frysdiskarna hela dagen.


ps. Tack vicktor för du tog denna vackra outfit bild, som beskriver hur jag sett ut på jobb idag!
SICKA GRIN.

Kommentarer
Postat av: Lena Sjöstedt

Nadja.du underbart goa tösabit!!Jag kommer alltid att stå i din "vänstra ringhörna" (där hjärtat finns) o HEJA på dig!!Du är en super-duper-ärlig-ledsen-glad-besviken-euforisk-olycklig -halvspeedad -lugn o go ...tjej som bara skall fortsätta vara PRECIS som du är!Upp o ned...Höga hopp o djupa dalar...njut av din ungdom o fortsätt o vara PRECIS den du är...så gör du en gammal tant en jättetjänst. En gammal tant som "känner din morsas hjärta"....verkligen känner !!Varför tror du att du är Bosses o Jeanettes dotter o Natalies syrra...??

JO..för det är meningen...o meningen finns inom DIG !!Jag har nog inte träffat dig...men jag kan ärligt säga,att det är FÅ människor jag beundrar o tycker mer om...än DIG NADJA!!(Kom ihåg, det räcker ibland...att "näsborrarna" är ovanför vattenytan!!

Puzziz o ett GOTT 2009!!

Kram från Lena (Pernillas morsa)

2009-01-04 @ 02:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0