Changeling

är precis hemkommen från bio och filmen Changeling. jag va verkligen inte den ända som satt med helt tårfyllt ansikte den sista halvan av filmen. villken underbar film, mycket rörande och man blev verkligen tagen av den. verkligen en film att rekomendera. Nästa torsdag blir det förhoppningsvis filmen Benjamin Button med Frida.. =) wiiie. nu är det sängen som gäller. hoooj




vill bara ge en hälsning till Lena. jag hoppas allt blir bra med dig snart.
du ska veta att lixom alla andra så tänker jag på dig varje dag.
och jag vet att du inte läser detta nu eftersom du inte har tillgång till en dator och internet,
men jag hoppas att våra tankar når dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0