and he makes her smile all the time

hello hello!
efter jag skrev mitt förra inlägg så har jag inte gjort ett dugg.
har badat och kollat save the last dance, vilket va längesen sist. haha
borde ha pluggat eftersom jag har religonsprov på fredag men jag
har verkligen inte funnit orken till det. så i morgon blir det plugg för
hela slanten efter skolan. och på fredag iiih jaa då kommer det
bli mys. längar lika mycket som ett barn längtar efter julafton.
anyway tänker inte avslöja för mkt nu iaf.
sen på lördag är det jobb 13-22.15 och på söndag 14-22.15
de va två veckor sen jag jobbade sist så det ska bli skönt att
komma in i det igen, fast jag hade gärna hittat på andra saker
som känns mer lockande  istället. men men lycklig blir jag
iaf när lönen kommer.
iaf nu blir det dagens andra film sen i morgon är det skola från 8
till 14.20 ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0