8/1 och ingen skola

det blev inget inlägg igår. vaknade vid 10 sen gick jag ner o försökte äta men de gick inget vidare så jag gick upp o la mig igen. sen vaknade jag runt 1. sen satt jag o pappa o pluggade teori hela dagen typ blandat med massa annat snack osv. riktigt mysig dag igår. bara pappa o jag eftersom mamma jobbad 10-22 och lilsis va hos en kompis. de va mys. sen på kvällen beställde vi hem mat sen blev de grammisgalan och NavyCIS på kvällen innan de blev sängen.
tack för all hjälp idag pappa. du är den bästa. min bästa kompis. vet inte vad jag skulle gjort utan dig. =( love you.

i morse vaknade jag vid 6 men mådde inte bra har fortfarande lite feber så jag stannade hemma från skolan idag. sen väckte mamma mig igen vid halv 9 så då gick jag upp. plockade undan lite där nere för mamma o pappa ska ha besök vid 2 idag. jappjapp. ska göra lite teori nu. hejdå

Kommentarer
Postat av: eve

tycker synd om dig gumman krya på dig <3

2009-01-08 @ 17:33:00
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: nadja

taack! krya du oxå på dig hjärtat såg att du va sjuk =(

2009-01-08 @ 18:05:36
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0