30/1

haha idag har jag verkligen inte varit en solstråle inte. har varit på skit bra humör men jag har varit så trött så trött. först så gick jag o la mig 2. sen kunde jag verkligen inte somna. gick upp halv 7 in i duchen o fixade mig sen körde pappa mig till skolan. hade ARL med någon från lumpen. lyssna inte spec mycket eftersom vi satt o pluggade till provet. fick iaf sluta 20 minuter tidigare. =) sen va det religion och prov. gick bra, förväntansfullt bra. haha. sen hade vi en till religion och då pratade vi massa och vi fick ett nytt enskild arbete. heeello ingen fritid..rätt stort arbete men de fixar väl sig.
efter det va det datorkunskap. skulle rita av rummet och var alla satt. hahaha. jag äver på paint. skulle dock försöka att göra det i Word men jag pallade inte, va allt för hungrig.
iaf blev klar efter en halvtimme sen slutade vi. och då va klockan 12. över skönt.
gick ner o käkade med mina favvopojkar. sne kom tutti och marit med. spelade kort o såå. jag satte mig hos H och snackade lite med honom. asså denna kille är dödlig. haha.
sen försvan alla så vi gick in till sofforna och fortsatte kortspelet där sen kom H och alla andra tillbaka. marita spådde mig och det va inte dåligt inte. hoppas det blir verklighet. hahaha:d wiiie
iaf satt där till 3. japp 3 timmar längre stannade jag i skolan. hahahaha. va för trött för att åka hem. men sen blev de busssen hem, nannade en stund när jag va hemma och vaknade för en stund sen. av massa sms. iiih <3. skulle ju göra en speciell sak idag men det blev inte av för jag va sååå död i mitt huvud.
så nu sitter jag här, det blir absolut en hemma kväll ikväll eftersom det är jobb i morgon.

men men ska gå och decka en stund till innan mina ögon rammlar ihop. haha. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0