29/1

hello my dear.
somnade klockan 2 igår efter mycket om och men och ett försök till att berätta för min kära vän att jag va tvungen att sova. haha.  därför va jag trött som en gnu i morse. han inte äta frukost heller så jag greppade en apelsin i farten, trodde jag. när jag kom till skolan och skulle äta den så va det en blodapelsin. örk fy. så den blev kastad i soptunnan dirr. 
hade datorkunskap, första ggn denna terminen eftersom våra lektioner har varit inställda nu i två veckor. efter vi haft en dubbellektion i det så blev de samhälle. vi va klara med vårt arbete så jag hjälpte ali lite. sen tvingade jag dom att följa med mig ner och äta. än en gång va det äcklig mat men det va trevligt sällskap:$ haha. sen hade vi samhälle igen och efter det gick vi ner i matsalen och spelade kort, eller jag tutti och marita låg i sofforna och halv sov. haha tills man blev väckt av lite sms. (a) haha. 
efter det va det geografi, PAAAANIK vi hade läxförhör så hela klassen satt o råpluggade. hahaha vi är roliga vi. sen slutade jag 14.00 men jag väntade på ali tills han va klar. sen blev de bussen hem och nu är jag hemma. 
idag blir det plugg. =( känner inte alls för det. 
och detta menas med att ali kommer bombas med telefonsamtal från mig eftersom jag är trög (H) höhöhö. 
jappjapp i morgon är det fredag shoohoo. vet inte om det blir av det jag skrev igår. buuh men förhoppningsvis blir det, eller iaf ngt i den stilen. 
nu skriker religonsboken på mig. hörs sen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0